reklama

Ani sa mi nesnívalo....

.....,že blogovať na blogu SME (ale asi aj hockde inde ) nebude pre mňa také jednoduché ako som si spočiatku myslel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

  Keď som sa v decembri minulého rokurozhodol, že do toho idem, tak som dúfal, že nejaký ten článoček 1x v  týždni vypotím. Realita je však taká, že „Múza“prichádza tak raz alebo dvakrát do mesiaca.

 Nechcem za každúcenu chŕliť príspevky, ani sa nepokladám za fundamentalistického (sorry zavýraz ) blogera, ktorý by tu žil deň a noc. Sú aj iné radosti i povinnosti.Dokonca som už rozmýšľal, že sa odhlásim, keď som sa začal porovnávať a vnímať,že to nejde podľa mojich predstáv......

S obľubou si čítamblogy pána Červeňa , Lukáča ale aj  iných. Inšpirujú ma. Minimálne vo vytrvalosti.Áno, v tejto čnosti ich obdivujem. Vytrvalo prispievajú a v podstateim na karme  až tak nezáleží. Oni tuprezentujú to čo cítia, že chcú spoločnosti prostredníctvom internetu povedať.Nejde im o davy a nič sebe nedokazujú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Toto ma nútizamyslieť sa a minimálne v tejto čnosti vytrvalosti a skromnostiich nasledovať. Aj keď môj  cyklus budeasi raz alebo dvakrát do mesiaca. Možno menej. Napíšem, čo budem cítiť za hodnépodelenia sa. Tak ako väčšina blogerov.

 Vážení, v duchuhesiel dokumentárneho filmu Český sen -„NEJEZDETE“, „NENAKUPUJTE“ Vás prosímaby ste tomuto článku karmu nedvíhali, nečítali ho ( to už je asi neskoro) a aksa nechcete obracať tak stránku tohto blogera  rýchlo obišli.  Dočítania, priatelia!   

  

Štefan Riško

Štefan Riško

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som TEN ktory JE ale iba obyčajný človiečik, ktorý vie čo nie je a má rád TOHO,ktorý JE... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu