reklama

Kontrola cestovných lístkov,prosím.....

Včera ( 14.12 ) po škole som sa vybral domov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Na Zochovej zastávke som nastúpil do 83-jky-smer Dúbravka. Odrazu naskočili do autobusu takí traja chlapi, každý inými dverami. V autobuse sa rozľahlo staré známe a nikým neobľúbené: "Kontrola cestovných lístkov, prosím!".... Odfúkol som si lebo ešte týždeň mi platí trojmesačník a tak som im spokojne predložil moju ICIC kartu. Ináč, mal som na nich "šťastie" lebo pred týždňom ma presne táto istá partia revízorov kontrolovala v električke.( Už si ich navždy dobre zapamatám a radím aj vám-dvaja stokiloví všední štyridsiatnici a jeden tmavší chlapík v okuliaroch )
Po skontrolovaní a hladkom poriešení dvoch čiernych pasažierov sa veci v autobuse zrazu trochu skomplikovali. Bol som tak od nich asi na 3 metre, keď vidím, že obkľúčili nejakého pána, ktorí chcel vystúpiť. Vraj nemal lístok a nechcel predložiť ani doklady. A začala sa kovbojka ktorej som bol svedkom ja a ďalších dvadsať ľudí v autobuse. Celkom sympatický pán ( mohol mať tak do štyridsať a výzorovo žiaden bezdomovec ) sa snažil viackrát vystúpiť ale milí páni revízori ho nechceli z autobusu pustiť. Jednoducho ho obkľúčili, pochytali sa zvyslých tyčí a mali ho ako sa hovorí v hrsti. Ten pán sa snažil predrať k dverám no pre vyššie uvedené skutočnosti nemal šancu. Niekomu telefonoval, s revízorom nekomunikoval. Vystúpiť nemohol ale snažil sa na každej zastávke až k TESCU v Lamači. Revízor hovoril tomu chlapíkovi aby nerobil zbytočné scény a aby neútočil na jeho kolegu.Podotýkam toho stokilového.Jeho vytrvalosť v ignorancii a zároveň márnom odpore už evidentne dopálila aj revízorov a tak ich šéf tiež niekde telefonoval. Moja predtucha nesklamala. Nepočul som ale typol som si, že volá na políciu.O dve minúty, za Patrónkou náš autobus už prenasleduje policajné auto. Zastavili sme na Mokrohájskej. Do autobusu vstupujú uniformovaní policajti a vyvádzajú milého pána von v sprievode spomínaných revízorov. Päť verejných činiteľov na jedného čierneho pasažiera. Bol to tragikomický pohľad a smial som sa v duchu ale i navonok. Autobus sa pohýna smerom do Dúbravky a ja som rozmýšľal nad situáciou, ktorej som bol bezprostredným a nemým svedkom.Čo dokáže urobiť jeden cestovný lístok.
A vôbec vie mi niekto presne povedať aké majú vlastne revízori v MHD právomoci?

Štefan Riško

Štefan Riško

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som TEN ktory JE ale iba obyčajný človiečik, ktorý vie čo nie je a má rád TOHO,ktorý JE... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu