reklama

"Počúram" rádio Expres !

Nemám nič proti zvyšovaniu počúvanosti rádíí. Ale odvážny spôsob ako to robí toto rádio mi začína prekážať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

 Telefonoval som na isté čísla lebo som potreboval niečo súrne vybaviť. Prvé čo som začul na opačnej strane bolo to už teraz známe: "Počúvam rádio Expres". Prvýkrát som sa zasmial ale keď sa mi to stalo v iný deň druhý krát tak už mi nedá a uľavujem si z tohto miesta. Vtip je vtip. Vážnejšie veci sú vážnejšie.
 Zdá sa mi to ako zníženie pravidiel slušného telefonického rozhovoru. A ešte pri tom ak sa náhodou predstavíš, tak Ťa vysmejú, že si mohol vyhrať 20 000 Sk.
 Vážení, počúvajme čo chceme ale ak nám niekto neznámy volá nedajme sa obalamutiť reklamným sloganom ale slušne sa predstavme a oslovujme.
 A v rádiu by mohli tých neviem koľko krát 20 000 Sk dať bezdomovcom alebo na nejaké iné dobročinné ciele.

Štefan Riško

Štefan Riško

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som TEN ktory JE ale iba obyčajný človiečik, ktorý vie čo nie je a má rád TOHO,ktorý JE... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu